Saturday, November 17, 2007

Έκλειψη παλαιών θεωρήσεων

Τελικά μου αρέσει το Eclipse! Ιδέα που ούτε μπορούσα να διανοηθώ καθότι υπέρμαχος ΝΒ από την v.3.4(pre-ant έκδοση!(μπλιάχ!)). Δεν θα το χρησιμοποιήσω ακόμα σε επίπεδο ανάπτυξης Java εφαρμογών. Για να είμαι ειλικρινής το ξεκίνησα με το Android Plugin (βλέπε φωτό 1 - filesystem browser) και είπα δεν το δοκιμάζω με το CDT (C/C++ Development Tools) package για το ΠΛΣ50 του OUC;

Μέσω Synaptic η εγκατάσταση ήταν έτοιμη μετά από ~5 λεπτά download και install, και είχα έτοιμο Perspective για C/C++. Πλέον έχω ένα ακόμα πιο αξιόπιστο εργαλείο από το Anjuta IDE, το οποίο είχε αρχίσει να με απογοητεύει. Το μόνο που μου μένει είναι να βρώ εργαλείο για C indention (π.χ. να καλεί indent) το ίδιο το IDE. Για να είμαι ειλικρινής το πρώτο Java-based IDE που χρησιμοποιήσα για C Development στην αναζήτηση ενός καλού περιβάλλοντος ήταν το NB 5.5.1 με το C/C++ Dev Pack τον Οκτώβριο '07. Μια απογοητευτική εμπειρία να πω την αλήθεια!

2 comments:

javapapo said...

μας αφήνεις στα καλύτερα! το eclipse πρέπει να γίνει eclipsed! Netbeans 6 Love4Ever

gezerlis said...

Μην φωνάζεις! Θα μας ακούσουν! Μόνο για C/C++!